esthersochaggis

Alla inlägg den 10 maj 2014

Tjena tjena

Var i stallet idag och red Gemyt för första gången idag, shit vilken rolig ponny! Hon var asrolig. Hennes galopp, jävlar va skön den va!
Längtar redan till nästa vecka då jag ska rida henne.
Men jag är rätt nöjd med min henne, det var trots allt första gången jag red henne. Nu har jag hittat lite knappar på henne så förhoppningsvis går det ännu bättre bästa vecka.

Resten av dagen har jag typ bara varit hemma o chillat. Har även kollat typ en minut av Eurovision, vet inte varför men mitt intresse för idol, Eurovision och Let's Dance har helt dött nu typ. Tycker det är astråkigt att kolla på det nuförtiden.

Imorrn så ska jag o pappa överraska min kompis. Pappa ska ge en Djurgårdströja till sin kompis, men han ska fixa deras autografer så vi ska åka till deras fotbollsträning imorrn och hon vet inte om det. Och då kommer vi få träffa spelarna o ta bild med dom osv. Älskar att överraska folk så det ska bli skitkul.
Sen är det ju inte helt fel att träffa snygga fotbollsspelare :D
Har träffat dom en gång förut men aja.
Några av dom är mina stora förebilder så det är riktigt coolt att få träffa dom.

Nu tänkt jag faktiskt gå o lägga mig men uppdaterar mer imorrn :)
/Aggi

Jag och Emil Bergström som spelar i djurgårn

Hej
Red Tim idag och jag kände inte igen honom. Kom inte ihåg honom sådär, men det var positivt! Hans galopp var dock väldigt trekantig, inte skönt men aja. Fick honom på tygel lite då och då, tycker han är riktigt rolig att rida för att vara en tjock gotlandsruss :D

Det som kan vara jobbigt till sommar är nog att hans galopp kommer att vara jobbig att sitta i, när jag ska galoppera på honom blir det automatiskt att jag lutar mig fram, tappar kontakten och bara sitter som en vante...
Men det får vi jobba med till sommaren :) Blev inga bilder när jag red men fotade när Aggi hade på sig en enorm ridväst som vi hittade i stallet.

Imorgon blir det som sagt plugg och bara plugg. Sen på måndag blir det skola :( Men det är typ bara 12 SKOLdagar kvar för oss :D
Ska ha på mig en baby rosa klänning från Cubus :)
Hoppas Sverige vinner Eurovision!
Hoppas hoppas...
Nu får ni ha en bra kväll!

Xoxo Esther

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards