esthersochaggis

Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Lördag

Tjena tjena

Var i stallet idag och red Gemyt för första gången idag, shit vilken rolig ponny! Hon var asrolig. Hennes galopp, jävlar va skön den va!
Längtar redan till nästa vecka då jag ska rida henne.
Men jag är rätt nöjd med min henne, det var trots allt första gången jag red henne. Nu har jag hittat lite knappar på henne så förhoppningsvis går det ännu bättre bästa vecka.

Resten av dagen har jag typ bara varit hemma o chillat. Har även kollat typ en minut av Eurovision, vet inte varför men mitt intresse för idol, Eurovision och Let's Dance har helt dött nu typ. Tycker det är astråkigt att kolla på det nuförtiden.

Imorrn så ska jag o pappa överraska min kompis. Pappa ska ge en Djurgårdströja till sin kompis, men han ska fixa deras autografer så vi ska åka till deras fotbollsträning imorrn och hon vet inte om det. Och då kommer vi få träffa spelarna o ta bild med dom osv. Älskar att överraska folk så det ska bli skitkul.
Sen är det ju inte helt fel att träffa snygga fotbollsspelare :D
Har träffat dom en gång förut men aja.
Några av dom är mina stora förebilder så det är riktigt coolt att få träffa dom.

Nu tänkt jag faktiskt gå o lägga mig men uppdaterar mer imorrn :)
/Aggi

Jag och Emil Bergström som spelar i djurgårn

 
Det här inlägget går inte att kommentera.


Den här ponyn har lärt mig så otroligt mycket asså   Hon alltid stått stadig när jag har behövt gråta mot hennes hals, hon har fått mig att aldrig sluta kämpa. Hon har lärt mig sjukt mycket och jag älskar henne så mycket så det gör ont typ. H...


Tjena Vet inte om Ester har tagit en bloggpaus eller nått, hon har inte uppdaterat på jättelänge. Okej jag är inte heller nån höjdare på att uppdatera ofta men aja. Får snacka med henne imorrn när vi är i stallet. Är riktigt taggad inför imorrn....


Kollar in lite snabbt här och berättar kort om dagen Hade orientering idag, vilket gjorde så att vi hade endast en letkion i skolan, väldigt chill. Orienteringen gick rätt bra.   Sen på kvällen hade jag fotbollsträning och då kom ju Simon Tib...


Tjena. Tittar in lite snabbt här.   Idag gick jag i skolan till 14.20. Sen har jag typ bara varit hemma o chillat. Eller jag var på stadium efter middagen o köpte 10 st fotbollstejp rullar. 1 rulle räcker typ 1-2 veckor så därför köpte jag ...


Har haft en ganska chill tisdag. Två lektioner inställda, fick alltså sluta tidigare. Drog hem till esther, kollade på "Welcome to sweden"  Den var riktigt rolig. Lite plugg hann vi oxå med.   Sen var jag på fotbollsträning. Lika kul som va...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards