esthersochaggis

Alla inlägg den 9 maj 2014

Nu är det helg! Faan va skönt!!


Har haft en helt ok dag i skolan. Gjorde muntilga matte nationella, gick bättre än vad jag trodde faktiskt. Så jag är hyfsat nöjd. 

Hade fotbollsmatch nu på kvällen som tyvärr inte gick så bra. Vi hade många spelare borta och sjuka så det var riktigt synd. Annars hade vi säkert vunnit. Iallafall inte släppt in så många mål som vi gjorde. Aja, bara att bita ihop och fokusera på nästa match som kommer istället.


Imorrn ska jag till stallet med esther, astrid och amanda som varje lördag. Ska prova mitt träns på sandra, det som jag köpte i söndag när jag esther o astrid var i stan. Köpte det i cob, ponny såg pyttelitet ut men om det nu skulle vara för stort med cob så är det bara att byta till ponny. Ska även rida Gemyt för första gången imorrn. Ska bli riktigt kul, alla säger att hon är superhärlig att rida så det blir najs. Alltid kul att prova nya hästar. Vem vet, kanske blir min nya favorit eller nått. Kommer aldrig lämna sandra men när jag växer ur henne så måste jag ha en annan ponny att rida, då kanske jag rider Gemyt istället. Aja nu kanske jag går lite många år framåt men aja 

Ska iaf bli riktigt kul.


Vet inte vad ja ska göra imorgon efter jag har varit i stallet, är antagligen bara hemma o tar det lugnt. Kanske är med nån kompis, har inget planerat iaf. Eller jo jag ska faktiskt plugga lite teknik för vi har teknik prov nästa vecka tror jag att det var, tänkte att jag ska vara väl förberedd för en gång skull hehe.


Kommer mer uppdate imorrn eller ikväll

/Aggi

 




Haloj!
Kollar på finalen av let's dance, tråkigt men what ever!
Jo imorgon ska jag rida Tim, han jag ska hyra. Har inte ridit honom på väldigt länge, ska fråga astrid om hon kan fota lite.
Det blir dressyr imorgon, som vanligt! Har inte hoppat på tre månader...
Men det är också bra att lära sig grunderna först, då blir det lättare vid hoppningen :) Längtar ändå!

Nu har jag gjort hiss och dissen, hoppas ni blev nöjda.
Har inte så mycket att skriva förut att det är FREDAG!
Söndag blir det plugg, plugg, plugg och sen kanske jag klämmer in lite mer plugg!
Har två projekt som jag ska göra klart till fredag och jag gör gärna inte läxor på vardagar, jag vill bara komma hem och chilla.

Men innan det här blir ett lång tråkigt inlägg och jag inte kommer någonstans med dit jag vill, så jag ska avrunda här :D

Xoxo Esther

 

 

   


Det blev inte så mycket, helt ärligt hittade jag inte så mycket. Om du har någon av dom hära sakerna menar jag inget illa men jag skulle inte kunna köpa det här!

 

 Kommer ett till inlägg :)

 

Xoxo Esther

 

                                                       

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards